Frustratsioon kasvab..
Anni2023-05-31T20:03:57+03:006) ka kasutuskõlbmatud Kioko tooted leiavad uue elu, millegi täiesti muuna, aga sellest siis, kui asjani jõuame (läbirääkimised erinevate võimaluste osas käivad).
Nii, aga pakendamine, poesildid jm. Ühest küljest on Kioko riiete näol tegemist premium riietega (vastupidiselt arvamusele, et jääkidest tegemine on kuidagi odavam, ei ole see teps nii), mille puhul võidakse eeldada, et pakend peab olema udupeen. Arvestades, et pakendid moodustavad 1/3 maailma prügist, ei tõuse minu käsi ühekordseid pakendeid kasutama. Seetõttu olen teinud põhimõttelise otsuse, saata kõik pakid korduvkasutatava pakendiga (Low imPACK), mille pandi (3 eurot) saab pakendit tagastades tagasi. Tango tagastukastid asuvad Smartpost Itella Eesti pakiautomaatide kõrval, mida on peagi üle 200 üle Eesti. Kel tõesti jääb seetõttu Kiokost ost sooritamata, siis mul on kahju, aga ma ei saa teha keskkonnasõbralikku ettevõtlust asju kilekottidesse või ühekordsetesse karpidesse pakkides – see läheks minu põhiväärtustega vastuollu. Loodan, et mõistate. Alternatiivina lasen ostu sooritades valida karbi, mis on juba kasutatud (mis tähendab, et karp ei pruugi olla kõige ilusam, aga üritan võimalikult esinduslikuks tuunida). Samas, kes pakendi ilu hindavad, need saavadki valida Low imPACKi, mis on ilus, stiilne ja annab saajale ka sooja tunde – tunde, et oled teinud parema valiku.
Mis puudutab poesilte ja kleepse, siis pean trükifirmadega läbirääkimisi ning proovin samuti toormaterjaliks tehasejääke kasutada. See, milline see kõik välja hakkab nägema, saab põnev olema.
Kogu see asi võib tunduda tobeda karva lõhki ajamisena, aga minu jaoks on enda ja ettevõtte väärtuste juurde jäämine oluline – sest kui ikka teha, siis korralikult.
Varsti hakkame lapsi ja tooteid pildistama ning mai alguses (edit: lõpus) avame e-poe. Ptui ptui ptui.