Frustratsioon kasvab..
Ajan seda bisnussi asja ja frustratsioon kasvab. Kas olete mõelnud, kui palju kaubanduses (sh e-kaubanduses) prügi toodetakse. Selleks, et oma väärtustega mitte vastuollu minna, üritan prügi tekkimist minimeerida. Vaadake ise:1) materjal (kangad õmblus- ja laojääkidena; niidid, nööbid, kummid, nöörid jm samuti laojääkidena, aga ka teiselt ringilt);2) õmblusest tekkivad jäägid (leiavad kasutust, selles osas on tulevikus ilmselt üllatusi oodata);3) liigsed tooted (et ületootmist vältida, on laos olemas teatud hulk tooteid, mille otsa lõppemisel on võimalus ka tooteid ette tellida);4) pakendiprügi (sellest räägin kohe lähemalt);5) kasutatud Kioko tooted saab tagastada – need lähevad parandusse või ümbertegemisse (mille tulemuseks võib olla täiesti erinev...